Ο Χαράλαμπος Κυριακίδης γεννήθηκε και μεγάλωσε στη Θεσσαλονίκη, όπου ζει μέχρι και σήμερα. Από νεαρή ηλικία στάθηκε δίπλα στον πατέρα του, Βασίλειο Κυριακίδη, αποκτώντας γνώση και εμπειρία στον τομέα των υαλοπινάκων και ειδικότερα στους υαλοπίνακες ασφαλείας. Σπούδασε Marketing και με συνεχή εκπαίδευση, αλλά και συμμετοχή σε σεμινάρια και διεθνείς εκθέσεις, απέκτησε επιπλέον γνώσεις, εξειδίκευση και άρτια κατάρτιση στον τομέα εμπορίας και επεξεργασίας υαλοπινάκων. Σήμερα, είναι Διευθύνων Σύμβουλος της KIRIAKIDIS GLASS, μιας εταιρείας με μακρόχρονη ιστορία στον κλάδο των υαλοπινάκων, που αναπτύσσεται συνεχώς, και με σημαντική παρουσία και πελατολόγιο στην Ελλάδα και τον κόσμο.
Γεννήθηκε και μεγάλωσε στον Πειραιά. Είναι παντρεμένος με την Καλλιόπη Γραμματικοπούλου και έχουν δύο παιδιά, τον Στέλιο και την Ειρήνη. Έχει σπουδάσει Γραφιστική και Πολιτικές Επιστήμες. Έχει ελεύθερες σπουδές σε μουσική, ζωγραφική, θέατρο και ιστιοπλοΐα. Μιλάει ελληνικά και αγγλικά. Έχει εργαστεί ως γραφίστας και art director από το 1981 σε δημιουργικά γραφεία και διαφημιστικές εταιρείες. Το 1987 ίδρυσε τη Line Advertising με την Πόπη Γραμματικοπούλου. Σήμερα κρατάει τη Γενική Διεύθυνση της Energy Marketing καθώς και την έρευνα-ανάπτυξη νέων έργων. Έχει διατελέσει δημοτικός σύμβουλος. Ασχολείται με τις κατασκευές, τη μουσική και την παραγωγή αγροτικών προϊόντων. Πιστεύει ότι η μεγαλύτερη περιουσία του είναι οι άνθρωποι και η χαρά να συνδυάζει το επάγγελμα με τις ανθρώπινες σχέσεις.
«Στρατηγικές Marketing για την Ανάδειξη του Προϊόντος & την Προσέλκυση Πελατών»
Βασικά σημεία ομιλίας
1. Ανάδειξη της Αντιλαμβανόμενης Αξίας
Οι επαγγελματίες χρειάζεται να προβάλουν το γυαλί όχι μόνο ως υλικό, αλλά ως λύση που προσφέρει:
2. Στρατηγικές Marketing & Εργαλεία
3. Προσέλκυση Ποιοτικών Πελατών
Ο στόχος είναι οι πελάτες να νιώθουν ότι αγοράζουν υπεραξία και όχι απλώς τετραγωνικά μέτρα γυαλιού.
Ακόμα…