Χαράλαμπος Κυριακίδης
Ο Χαράλαμπος Κυριακίδης γεννήθηκε και μεγάλωσε στη Θεσσαλονίκη, όπου ζει μέχρι και σήμερα. Από νεαρή ηλικία στάθηκε δίπλα στον πατέρα του, Βασίλειο Κυριακίδη, αποκτώντας γνώση και εμπειρία στον τομέα των υαλοπινάκων και ειδικότερα στους υαλοπίνακες ασφαλείας. Σπούδασε Marketing και με συνεχή εκπαίδευση, αλλά και συμμετοχή σε σεμινάρια και διεθνείς εκθέσεις, απέκτησε επιπλέον γνώσεις, εξειδίκευση και άρτια κατάρτιση στον τομέα εμπορίας και επεξεργασίας υαλοπινάκων. Σήμερα, είναι Διευθύνων Σύμβουλος της KIRIAKIDIS GLASS, μιας εταιρείας με μακρόχρονη ιστορία στον κλάδο των υαλοπινάκων, που αναπτύσσεται συνεχώς, και με σημαντική παρουσία και πελατολόγιο στην Ελλάδα και τον κόσμο.
«Στρατηγικές Marketing για την Ανάδειξη του Προϊόντος & την Προσέλκυση Πελατών»
Βασικά σημεία ομιλίας
1. Ανάδειξη της Αντιλαμβανόμενης Αξίας
Οι επαγγελματίες χρειάζεται να προβάλουν το γυαλί όχι μόνο ως υλικό, αλλά ως λύση που προσφέρει:
- Αισθητική υπεροχή
- Λειτουργικότητα
- Βιωσιμότητα
- Καινοτομία
2. Στρατηγικές Marketing & Εργαλεία
- Storytelling & Branding
- Οπτική επικοινωνία
- Digital marketing
- Συμμετοχή σε εκθέσεις & συνέδρια
- Στρατηγικές συνεργασίες
3. Προσέλκυση Ποιοτικών Πελατών
- Εκπαιδευτικό marketing
- Διαφοροποίηση
- Δημιουργία εμπειρίας
- Επιχειρησιακή επικοινωνία
Ο στόχος είναι οι πελάτες να νιώθουν ότι αγοράζουν υπεραξία και όχι απλώς τετραγωνικά μέτρα γυαλιού.
Ακόμα…
- Οι επιχειρήσεις πρέπει να γίνουν εξωστρεφείς στην επικοινωνία τους προς το επαγγελματικό περιβάλλον αλλά και προς την κοινωνία.
- Χρειάζονται κλαδικά μέσα επικοινωνίας για να διοχετεύσουν την επικοινωνία τους και να αναδείξουν τις αξίες τους!